lunes, 20 de febrero de 2012

Seguim en crisi...

Des de 2008 estem patint una crisi econòmica de talla mundial que, tot i que cada any diuen que la cosa millora, no ho fa pas. 

Centrant-nos en el cas d'Espanya, aquests greus problemes en economia han fet que el país al llarg d'aquests quatre anys hagi arribat a una taxa de desocupació del 22,9 % de la població activa (5.273.600 persones), convertint-se així en el país amb més aturats del món.

No és normal que un país com el nostre hagi de patir tan bruscament els efectes d'aquesta crisi quan l'any 2006 es va destinar a la construcció la majoria d'empreses, cosa que va fer que hi hagués moltíssim treball i sobretot, moltíssims joves que podien treballar sense haver de tenir uns estudis avançats.



Per sort, a casa meva la crisi no l'ha afectat molt, és a dir, puc estar contenta de que tant el meu pare com la meva mare tenen feina. Això sí, les retallades han fet molt mal.
La meva mare, al ser mestra, per tant, funcionaria, està patint baixades de sou durant tot aquest any. El meu pare, en canvi, no és funcionari, però com que és administratiu a un registre de la propietat, com que no hi ha massa treball a fer, cobra menys.

El meu consell per tots els joves que volen trobar un treball? Aprendre idiomes i marxar a l'estranger, que sembla ser que fora d'Espanya és on millor s'està.

No hay comentarios:

Publicar un comentario